Bursa'da ev almak için biriktirilen 1 kilogram altın çöpe atıldığı iddiası
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla yıllardır biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak çöpe atıldığı iddia edildi.
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla yıllardır biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak çöpe atıldığı iddia edildi.
Öne çıkanlar
- Bursa'nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla yıllardır biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak çöpe atıldığı iddia edildi.
- İddiaya göre, Yıldırım'da yaşayan kişinin evde sakladığı altınlar, eşi tarafından farkında olmadan çöp konteynerine atıldı.
- Durumu fark eden vatandaşın ihbarı üzerine polis ve belediye ekipleri harekete geçti.
- Olayın duyulmasının ardından mahalleli de seferber olarak altınların bulunması için arama çalışmalarına katıldı.
Bursa’nın Yıldırım ilçesinde, bir vatandaşın ev satın almak amacıyla yıllardır biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altının, eşi tarafından yanlışlıkla çöp sanılarak çöpe atıldığı iddia edildi.
İddiaya göre, Yıldırım’da yaşayan kişinin evde sakladığı altınlar, eşi tarafından farkında olmadan çöp konteynerine atıldı. Durumu fark eden vatandaşın ihbarı üzerine polis ve belediye ekipleri harekete geçti. Olayın duyulmasının ardından mahalleli de seferber olarak altınların bulunması için arama çalışmalarına katıldı.
Polis ve belediye ekiplerinin çalışmaları sürerken, altınlara ulaşılıp ulaşılmadığına ilişkin henüz bir bilgi bulunmuyor.
🔗 Kaynaklar
Bu haber, açık RSS akışlarından derlenen 3 kaynağın birleştirilmesiyle DBS Haber tarafından otomatik olarak hazırlanmıştır.