Spor

Milliler Dünya Kupası'na veda etti, özür mesajları peş peşe geldi

A Milli Futbol Takımı’nın Paraguay ve ABD mağlubiyetleriyle turnuvaya erken veda etmesinin ardından Barış Alper Yılmaz, Merih Demiral ve Yunus Akgün sosyal medyadan özür paylaşımları yaptı. Vedat Muriqi ise Fenerbahçe dönüşü hakkında samimi açıklamalarda bulundu.